Thursday, August 26, 2010

SAHABAT vol 2



 semua...bertemu lagi kita ya..hahaha...fuh..letih beb..bulan pose la katakan..hahaha...ermm~bebalik cter kita dulu dulu...pasal SAHABAT...
erkk..bukan aku da cter ker dulu??bodoe nie...hahaha..x per2..klau dulu kiter cter ape kebenda sahabat ni kan...adakah sejenis makanan yg boleh di kunyah2?ataw sejenis makhluk yg mengerikan.. waw..skang nie aku nk open story pasal sahabat,,tapi bukan berkaitan antara dua hala..tapi tiga hala...iaitu CINTA DAN SAHABAT...hahahaha.. 
 



Ok der..korang penah x minta kapel ngan mmber korang sendri...maksud aku mmber berlainan jantina yerk..Ok kdang2 kita x dapat melawan perasaan hati yg bergelora (perghh..cam haram punyer ayat) ni..ngan member pun kita leh jatuh hati..skang nie..katakan korang berkawan selama 1 tahun..perangai pun memasing da taw..tiba2...korang nk jalin kan hubungan serius..korang agak2 berjaya x???
HAaaa..korang jgn x taw..kadang2 biler kita da biasa berkawan,cara kita masa kita berkawan ngan cara kita masa da kapel akan berubah secara slow2..sebagai contah..masa berkawan korang memasing x kisah..lantak la nk wat pe pun..as long x wat benda salah...tapi biler kita da jalin kan satu hubungan like kapel nie...korang masih boleh ker beranggapan begitu??aku rasa hmpir 40 % jerr yg boleh..yg laen sumer kantoi..

bukan aku bangkang tapi aper yg aku nk tekan kan kt cini...kawan tetap kawan..biler kita nk convert jadi pasangan seharusnya toleransi antara dua pihak amat diperlukan...klau x der,,alamat ilang lagi mmber..
beb...klau kisah aku la kan...aku penah serius nk jalin kan hubungan ngan sorang minah nie..aku sayang dier beb..tapi dier cumer boleh trima aku sebagai kawan..tapi aku berdegil gak aku nk tunggu dier..rata2 yg mmberi pendapat akan berkata "weh..wat per nk tunggu..ramai lagi boleh cari..dier nk kawan jer..."..Kadang2 aku lupa untuk aper aku menanti org yg x sudi..aku korban kan life aku untuk life yg x tntu aku dapat..beb...ikut hati aku nk blah jer..but....i love her...n really wait her..bia la aper org nk kata...jnji aku taw aku buat aku yg dapat hasil..klau aku x dapat pun at least pengalaman masa penantian nie pun mnjadikan aku lebih matang..beb kata belajar dari pengalaman..Assalll la~

wah..lari tajuk da nie..hahaha...ok...antara cinta ngan sahabat...antara kekasih dengan sahabat...antara korang dengan sahabat berkaitan kekasih..(cinta 3 segi ker,awek kena rembat ker,dan seumpama dengan nya)...mana satu korang penah lalui..aku pecaya kebanyakan mesti pernah punyer..hahaa..dan bagaimana cara korang nk selesaikan sesuatu masalah berkaitan seperti di atas.Aku percaya lagi..mesti ader yg terpikir untuk melakukan satu tindakan yg x masuk akal...seperti bunuh diri..
 



 Beb..jangan buat bnda gila..klau da gila sgt pun..aku rasa masih ader jalan lagi kan..aku pun penah gak jadi cmtu..p x der la smpai tpikir nk wat bnda haram tuh..ermm...cara korang nk handle sesuatu masalh nie...aku rasa nnti la aku bg taw...bukan aku sorang jer taw jawapan nie..korang pun myb da taw..p nnti2 la aku x plain..aku nk g mkn...lapo..  



 bye sumer..salamm....

No comments:

Post a Comment