Sunday, August 22, 2010

Qat & Pjg

Pertemuan bermula dekat sekolah.hahaha..masa tu memasing umo 13 taun..(form1 la katakn..)..jumpa pun masa time masuk badan uniform....aku igt lagi masa tu aku yg x knl sesapa termasuk si pjg nie(dulu pendek jer beb..slalu mkn kcang pjg kot..)..secara kebetulan plak dier pun masuk kelab yg sama ngan aku...kelab hoki..huhu...so dari situ aku kenal smpai la kitorang rapat..pasal rpat pun aku x taw...myb sebab umah kitorang dekat..(merngkak pun ley smpai.tapi lama skit la..baik jalan cam normal..)kitorang punyer rapat sampai family dier pun aku da ley aggap cam family no2.punyer la rapat sampai ader atu masa tu aku xcident pun ngn dier...tapi ader sorang lgi masa tu..hahha...nasib bek x kojol sesama..umo pjg...alhamdulillah..hahaha...kesan xcdent tuh aku dapat parut 'best' kt bawah mata..masa tuh dier ngah join plkn.cian dier wat latihan dalam keadaan sadis gak la..hahhaha..sori ma pren..heeheh..tapi kenangan terbest aku ngan dier masa tuh aku,dia dan 3 org lagi mmber team nie lpak kt seremban..masa tu aku g dting ngan 'cewek' aku...adat dating la beb..x kan smpai nk bwak stu kg beb..xder privacy la kan..hahaha....so dorang nie aku tggl kan terkontang kanting...mana x nyer..semua spot baek kt ctu sumer ngah renovate..hahaha...tapi yg aku trasa hepi sumer mmber aku jnis memahami.(walaupun aku dgr kisah ader yg mengarut2 time tu)hahaha..ermm btw dalam byak2 mmber aku..dier nie jer la SAHABAT aku yg pling lama or senang cter pling aku pham..hahaha..yg laen tu lmbt skit..heehehe..pepehal pun thanks to mmber aku nie MOHD HAFIQ BIN ZAILAN (PJG)..sebab sudi jadi sahabat aku time susah dan time senang...ikhlas dari MOHD QATRUN AFIQ B JAAFAR (QAT)..


No comments:

Post a Comment